کابینت کار

طراح و مجری کابینت آشپزخانه، کمد دیواری و دکور فروشگاه
  • کابینت کار

    طراح و مجری کابینت آشپزخانه، کمد دیواری و دکور فروشگاه

مشخصات بلاگ
کابینت کار

حمیدرضا تقی پور هستم. کارشناس طراحی و اجرای آرایه های چوبی و مصنوعات چوبی. از ابتدا سال 1380 وارد این رشته تخصصی شدم و کسبِ تجربیات فراوان و سابقه در امر طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه مرا بر آن داشت تا اقدام به انتشار اطلاعات خود در این زمینه کنم. امیدوارم که بهره مناسبی از این سایت ببرید.

تلفن تماس: 09123904513

ایمیل: htb1917@gmail.com


انتشار مجدد کل یا قسمتی از مطالب این سایت مجاز نیست!

عبارت مورد نظر خود را در کادر زیر جستجو کنید تا در سایت بیابید

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
يكشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۰۳ ق.ظ

بازسازی و تعمیر آشپزخانه

 

بازسازی یک آشپزخانه دلایلی دارد. از جمله پوسیدگی لوله ها، وجود درزها و لانه کردن حشرات، قدیمی شدن کابینت های از پیش موجود و یا دلایل شخصی دیگر. چیزی که مهم است تغییر و نوسازی است. پس اگر به شرایط موجود و همینطور با اعمال تغییرات کوچک در تغییر مسیر لوله ها و یا سیم های برق بتوانیم منجر به تهیه طرحی از کابینت آشپزخانه شویم که همه را شوکه کند و موجب شعف شود پس بلا درنگ انتخاب ما همین خواهد شد.

چگونه می توانیم باعث شکل گیری طرحی از یک آشپزخانه زیبا و مناسب شویم؟ جواب ساده است: مشورت با یک متخصص. اما این متخصص چه ویژگیهایی دارد؟

متخصص باید توان درک پتانسیل یک آشپزخانه با نیازِ تعداد افرادِ یک منزل نسبت به متراژ کل را داشته باشد. همینطور باید در نظر داشته باشد که آیا امکان جا به جایی برای برخی اشیاء هست؟ و در اینجا منظور ماشینهای لباسشویی و ظرفشویی، یخچال (ها) تغییر وضعیت اجاق گاز و دیگر وسایل به منظور بهینه کردن نوع استفاده و رسیدن به سطح استاندارد فراهم گردد.

رسیدن به این اطلاعات را تا اندازه ای خود مالک ساختمان فراهم می آورد. زیرا او بیشتر از هر کسی از آشپزخانه قبلی اش مطلع بوده و راحتی یا درد سرهای آن را بر می شمرد. همین مسایل را با نگاه کارشناس و نظرات تازه ی یک کابینت ساز حرفه ای که پیوند بدهیم، نتیجه اش می شود یک تعمیر و بازسازی آشپزخانه با حداکثر بهره وری از ممکن ها.

بسیاری بر این عقیده اند که داشتن یک آشپزخانه خوب با حداکثر هزینه ها ممکن می شود و به همین دلیل از مشورت با یک متخصص سر باز می زنند. غافل از اینکه به دلیل همین ترس از هزینه ها، با سپردن کار به فردی نه چندان وارد به امور، باعث رخ دادن حادثه ای شادی آور نمی گردند. درست به این معنی که گویی یک آقایی در سن 40 سالگی برای بار هزارم یک شلوار جین تهیه کرده است. او سالهاست که برای نیاز پوشاک اش، مرتب مبادرت به خرید این نوع لباس می کند ولی از ظرفیت بدن خود نسبت به دیگر البسه از جمله کتان، پارچه ای، نوع نرم و لخت و یا شق و خوش اتو، پارچه های مخملی و یا پارچه های بافت درشت و غیره و غیره و غیره بی اطلاع می ماند و گویی ترس دارد از اینکه نکند آنها به تن وی نخورند! این باعث می شود تا پایان عمر با یک عمل پایدار و رخوت آور زیست کند و تنوع را در زندگی در نیابد. همین مثال را برای دانش ساخت کابینتهای جدید در نظر آورید. تفاوت بهای آشپزخانه های خیلی خوب با آنهایی که نو هستند ولی خیلی بد هستند اصلا چیزی نیست! یعنی مواد و متریال در ساخت را یکی خوب استفاده کرده و دیگری نمی داند و بد برش می زند. بد طراحی می کند و دست آخر بدتر هم نصب می کند.

زمانی هزینه های شما بالا خواهد رفت که تغییر جنس را شاهد باشیم و یا لوازم جانبی بیشتری را خواهان باشید. اما منظور ما از هزینه مناسب این است که شما می خواهید یک نوع جنس مشخص را برای آشپزخانه و کابینتهای آن سفارش دهید و در این صورت هزینه ها همیشه با مبالغی چند ده هزار تومانی اختلاف از فروشنده های مختلف قابل تهیه هستند. نکته اینجاست که یک فروشنده که عهده دار ساخت و نصب کابینت ها می گردد فارغ از دانش فنی و حتا زیبایی شناسی آشپزخانه است و طوطی واار اقدام به تهیه نقشه و ساخت می کند. اما یکی دیگر از فروشندگان کابینت با نظر وسیع خود در طراحی، همان جنس را با شکل و سایزی مهندسی شده نسبت به قرار گیری برایتان مهیا می کند و در نتیجه همیشه از تغییرات و بازسازی آشپزخانه خود خرسند خواهید بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی