کابینت کار

طراح و مجری کابینت آشپزخانه، کمد دیواری و دکور فروشگاه
  • کابینت کار

    طراح و مجری کابینت آشپزخانه، کمد دیواری و دکور فروشگاه

مشخصات بلاگ
کابینت کار

حمیدرضا تقی پور هستم. کارشناس طراحی و اجرای آرایه های چوبی و مصنوعات چوبی. از ابتدا سال 1380 وارد این رشته تخصصی شدم و کسبِ تجربیات فراوان و سابقه در امر طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه مرا بر آن داشت تا اقدام به انتشار اطلاعات خود در این زمینه کنم. امیدوارم که بهره مناسبی از این سایت ببرید.

تلفن تماس: 09123904513

ایمیل: htb1917@gmail.com


انتشار مجدد کل یا قسمتی از مطالب این سایت مجاز نیست!

عبارت مورد نظر خود را در کادر زیر جستجو کنید تا در سایت بیابید

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۲۲ ب.ظ

هدف: کابینت آشپزخانه

اهداف

به طور کلی اهدافِ خاص و عام را در سایت و نوشتار دنبال خواهیم کرد. خاص از نقطه نظر فنی و عام به طور سلیقه ای و بنا بر موارد کلی و سلیقه ای. در این سایت می خواهیم ببینیم که کابینت آشپزخانه چه اندازه ما را با خود خواهد برد؟ تا یک انتخاب درست در سفارش: یعنی هم از لحاظ فنی و سرویس دهی درست و یا یک انتخاب نادرست: یعنی به لحاظ چشم و هم چشمی ها، رنگ و سبک طرح چنان باشد که مناسب سلیقه ی طولانی مدت نباشد و به زودی متوجه انتخاب نادرست خود شویم.

حالا ببینیم که که اهداف چیست:

 

الف) شناخت سلیقه شخصی

این بخش از اهداف شامل شناخت دقیق و شناسایی سلیقه می باشد. البته یک نکته مهم این است که وقتی سلیقه ما خالی از اشکال می شود که خانواده خود را با خود همراه کنیم. در این صورت دارای یک اتحاد در دیدگاه می شویم.

 

ب) تحقیق

تحقیق در کابینت آشپزخانه در راستای شناخت سلیقه شخصی است. یعنی در بند الف بدانیم که چه چیزی را دوست داریم در بند دوم روش رسیدن به آن را با توجه به بودجه میسر کنیم. این شامل درک قدرت خرید ما با شرایط موجود و موارد قابل تحصیل می شود. همینطور خواهیم دانست که تا چه اندازه افکارمان با بودجه و مناسبات ساخت یک سازه چوبی یا مصنوعی در آشپزخانه مطابقت دارد.

 

ج) زمان بندی و اقدام

این همان چیزی ست که خیلی ها مایلند سریع انجام شود. قرارداد و تحویلِ کار! یعنی پس از طی موارد فوق می‌خواهند کابینت آشپزخانه ی خود را داشته باشند. این یک نکته‌ی مثبت است. دقیقا باید طبق زمان پیش برویم. چیزی که حتا مشتری های آماتور خوب درک می کنند ولی کابینت سازانِ به اصطلاح حرفه ایِ ما هنوز در گامِ اول در جا می زنند. یعنی قول می دهند و بعد به هر دلیل زیرِ قول می زنند. البته مواردی هم هست که وارونه می‌گردد.

 

د) نگهداری

وقتی چیزی را خواستیم و به دست آوردیم، به طبع می‌بایست از آن خوب بهره بگیریم. اگر ما خوب باشیم دیگر نگران بد شدن کابینتهای خود نباشید. چون همه چیز از پیش آماده است! فراموش کردید؟ شما طبق شناخت درست، تحقیقات دقیق و زمان بندی به خواسته خود رسیدید. و نکته ی مهم این که چون با درک بودجه خود به این موارد دست یافتید، در نتیجه با دیدگاه عقلانی برای عمر مفید کابینت آشپزخانه تان از قبل اطلاعات داشته اید. پس خیال تان از همه چیز راحت است.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۳
درود به شما

کابینت آشپزخانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی